Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?fc4b2a0896d878d1#BpYcF6qBmWnmiciGAcWaVnzucNaS8YAw9oHPZ5JmEBrg
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.